CLOSE TO YOU - KAPITEL 8

Lite från förra: Det kändes så konstigt att sitta där vid busshållplatsen och veta att man skulle rymma med Louis Tomlinson. Hade det hänt något? Varför ville han så plötsligt rymma? Visste dom om att vi skulle rymma? Therese vart helt stum när jag berättade att vi skulle ge oss av, vad sa hon egentligen till dom där hemma? 
Bussen stannar framför oss och vi kliver på. Vi sätter oss långt bak jämte varandra. Det är bara vi på bussen, och chauffören såklart. Louis ler mot mig och jag ler tillbaka.
Han håller min hand och plötsligt kändes allt bättre än aldrig förr. 

Louis perspektiv 
- I'm sorry but this is the last destination, säger busschauffören.
Jag kollar på Astrid hon lutar sig mot min axel och sover så sött. Jag väcker henne lite försiktigt och säger att vi måste av här. Hon nickar och vi tar våra grejer och går av.
- Where are we? Frågar Astrid jag kollar på henne och skrattar.
- To be honest, i have no idea, säger jag och hon börjar också skratta.
Det ser helt öde ut där vi står. Husen ser rätt så gamla ut och det är inte alls mycket folk ute även om det var en varm sommardag. 
Vi börjar gå framåt och ser ett motell, vi checkar in oss och går in på rummet.
Rummet är rätt så litet, en dubbelsäng, ett handfat, en toalett, en dusch och ett kylskåp. 
- Better than nothing, säger Astrid och ler.
Astrid lägger sig på sängen och kollar upp i taket.
- I'm sooo tired, säger hon. Jag lägger mig jämte henne och vi båda kollar upp i taket. 
- You can sleep if you want to, säger jag.
- I'm not that tired, säger hon och sätter sig upp. Hon kastar en kudde på mig och ler.
- We can go to the beach, säger hon och ler.
- But we don't have any swimwear with us, säger jag besviket.
- But we got underwear, right? Säger hon och ler. 
 
Astrids perspektiv
Vi går hand i hand och letar efter en strand någonstanns, dom måste väll ändå ha en strand här eller? 
- Look, säger Louis och pekar på det klarblåa vattnet lite längre bort.
Vi fortsätter att gå och det är så skönt att kunna gå hand i hand med någon man verkligen tycker om. 
Det börjar bli mörkare medan vi går och mobilen visar att klockan är 18:34. 
När vi äntligen kommer fram sätter vi oss först i sanden och kollar på vattnet.
Det är härligt blått och ser lockande ut. 
- C'mon! Säger jag och ställer mig upp och börjar ta av mig mina kläder. Jag hade badat i underkläder förut, det kändes mycket härligare på något konstigt sätt.
Louis perspektiv

Astrids hud är härligt solbränd och inte tala om hennes underbara kropp, hon är inte så lång, men hennes bruna ben riktigt glänste i kvällssolen. Jag slänger snabbt av mig tröjan och byxorna. Astrid tar tag i min hand och vi springer hand i hand ner i vattnet. Det är varmt och härligt. Jag ser några små fiskar som simmar lite längre bort. 
Astrid ger mig en varm och härlig kram där vi står i vattnet. Sen puttar hon ner mig och jag börjar jaga henne. Hon dyker ner i vattent och kommer upp igen. Jag jagar upp henne på land och jag får äntligen tag i henne. Vi står och kollar på varandra länge. Tills hon ställer sig på tå och ger mig en underbar och lång kyss. Hon lägger armarna om min nacke och jag om hennes höft. Allt känns bara så underbart. 

Ojojoj! Antar att ni är rätt så sugna på ett till kapitel, ni får hålla utkik och se om det kommer upp ett till!
:) - xx
 

Kommentarer
Postat av: Pia!

å jätte bra!!
längar tills nästa kapitell :D

2012-08-18 @ 17:58:54
Postat av: Pia!

å jätte bra!!
längar tills nästa kapitell :D

2012-08-18 @ 17:58:55
Postat av: One Direction Novell av Evelina

More please! It's sooo goood :'D

2012-08-18 @ 19:09:25
URL: http://ffonedirection.blogg.se
Postat av: Elvira

Längtar till nästa kapitel!!!! :D

2012-08-18 @ 21:50:04
URL: http://esmittliv.blogg.se
Postat av: Fanny

längtar till nästa !!! :D

2012-08-18 @ 23:22:18
Postat av: Mikaela

Du är sjukt bra på att skriva! Älskar denna fanfic :')<3

2012-08-19 @ 09:45:15
Postat av: ida jansson

Du måste skriva mer den är ju skit bra

2012-08-19 @ 13:22:20
Postat av: Åsa

åååh, när kommer nästa? väldigt snart hoppas jag!
klassar denna som topp 1 på min fanfic's lista :D

2012-08-19 @ 23:03:18
Postat av: Amandaa

Men hallå!
När kommer nästa, orkar inte vänta???
Du är såå sjukt bra som författare! :D

2012-08-20 @ 14:32:54
Postat av: Idaaaa :D

Nääär kommer nästa?? snälla väldigt snart, beroende av dina kapitel! sjukt duktigt av dej att skriva dessa!:)

2012-08-20 @ 18:12:58
Postat av: Ronja Alf

När kommer nästa? skyyynddaaaa !!

2012-08-22 @ 20:05:55
Postat av: Tralala

MEER!
Snälla följ mej på instagram "tralala98"
Tack!

2012-08-24 @ 22:33:11
Postat av: Malin

Meeer!

2012-08-26 @ 09:05:45
URL: http://skumbananen.devote.se
Postat av: ..

när kommer nästa??
väntar o väntar asså! älskar den!<3

2012-08-27 @ 21:01:10
Postat av: Anonym

koom igeen, meer! :D

2012-08-29 @ 20:52:15
Postat av: Mikaela

Vart tog den nästa vägen? Det har gått några veckor :o<3

2012-08-31 @ 22:24:49
Postat av: Fanny

kom iggeeen, när kommer nästa? väntat i en hel evighet :o

2012-09-01 @ 18:56:23
Postat av: Fanny

kom igen, snart gått en månad ju, när kommer nästa? den är sjukt bra ju!<3

2012-09-09 @ 17:53:59
Postat av: Anonym

haalllåååå, när kommer nästa del ?!

2012-09-18 @ 18:26:04
Postat av: Fanny

kom igen, nu måste det komma mer :o

2012-09-20 @ 18:54:37
Postat av: Fanny

två månader sen vi fick ett kapitel ju, när kommer fortsättningen?
snella !<3

2012-10-01 @ 19:10:20
Postat av: Juliaa

Nästa borde komma nu tycker jag, den är ju sjukt bra!
Älskar att läsa fanfics om Lou ! :)

2012-12-27 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback